Jediná věc nutná pro vítězství zla je, když dobří lidé zůstanou sedět se založenýma rukama. Edmund Burke (irský filosof - 18.století)

... a odsuzuje se k trestu smrti!

23. března 2007 v 7:31 | Barborka |  Zločinný komunismus





*
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Je komunismus zločinný, zvrácený a neproveditelný?

ANO - ANO - ANO 10.1% (25)
ANO - ANO - ANO a měl by být zakázán 55.6% (138)
NE - NE - NE 12.1% (30)
NE - je to dobrá idea, jen zneužitá 22.2% (55)

Komentáře

1 Černá Lolita Černá Lolita | Web | 23. března 2007 v 10:26 | Reagovat

Je křesťanství stejně zločinné jako komunismus? Hlasuj!

http://lolitka.bloguje.cz/497705-marx-nebo-kristus.php

2 cotton club cotton club | 23. března 2007 v 11:35 | Reagovat

Milá černá Lolitko, máš v tom zmatek, křesťanství je náboženství a komunismus je idea.

Křesťanství se řídí biblí a desaterem, a hlásá rovnost před Bohem.

Komunismus krade, ožebračuje a vraždí programově - už jen tím, že třeba hlásá rovnost jak majetkovou tak myšlenkovou.

Křesťanství už dávno je náboženství, které je od státní správy odloučené, a pokud se tam udrží, neškodí - a co naděláš, když spousta lidí je přesvědčená, že je stvořil Bůh?

Já sám jsem nevěřící, nechápu lidi co věří v takové naprosté nesmysly, jako že za 6 dní byla stvořena nejen Země ale i všechno živé na ní, včetně moru, cholery a jiných "užitečností", ale chápu lidi co potřebují ke svému žití určité berličky vysvětlení důvodu a účelnosti jejich pobytu mezi námi.

Chápu to tak, že je to dáno jejich určitou duchovním neschopností, přijmout fakt, že tu žijeme stejně jako strom, či pes, kočka, nebo komár, jen proto, že jsme se tak vyvinuli hříčkou přírody - náhodným výběrem, a že po smrti zanikneme a nebude nic.

Nikdo násilím nenutí nikoho věřit v Boha. Komunismus nutí lidi žít kolektivně, dělit se o majetek, potírá osobní soukromé vlastnictví, i jiná hutí, ismy i náboženství.

Důkazem je například to, že může křesťan bydlet vedle nevěřícího, a nic se mu neděje, zatím co komunista vedle antikomunisty ne, komunista u moci antikomunistu persekuje, zavírá, a pokud je dostatečně ve společnosti rozvinutý i zabíjí.

Tak asi tak, a pokud chceš vzít za bernou minci, čeho se kdysi dopouštěli jezuiti a jiná křesťanská společenství, tak za to se církev už více méně omluvila, a ještě i omluví. Komunismus se za nic neomlouvá a má na svědomí desítky milionů obětí a stamiliony zpackaných životů, a stále v tom po světě pokračuje, viz Korea, Čína, Kuba, atd....

Tolik zkrakovitě, pro tebe, na vysvětlení. proč nelze komunardy a křesťany stavět vedle sebe...

3 Ostravak Ostravak | 23. března 2007 v 12:12 | Reagovat

Komaři by se měli střilat. Zebrat majetky by jim šlo, bo jsou to hovada, ale vracet nebo dát lidem jejich prava jako svobodu slova  je nemožnost. Diky za tento blog, je vidět, že tu neni komunismus. Pokračujte dalej.

4 lis lis | 24. března 2007 v 21:21 | Reagovat

Komunismus nejde zakázat, to je hloupost. Jak chcete zakázat myšlenky a idee??? Můžete jen zakázat komunistické strany, shromažďování lidí na komunistických sjezdech nebo komunistické knihy, ale to by bylo ještě horší. Čím víc budete něco potlačovat, tím víc k tomu budou lidé tíhnout. Idea a myšlenky komunismu lze překonat jen zajímavější, lepší a poutavější ideou, která ji dokáže nahradit. Ostatně někteří si pletou socialismus sovětského tipu s komunismem podle Marxe a jeho myšlenky v Kapitálu, což jsou dvě absolutně odlišné věci nemající prakticky nic společného. Doporučuji si přečíst Otázky sociální od T.G.M. Masaryk vám to vysvětlí.

5 kolemjdoucí nadšenec kolemjdoucí nadšenec | 25. března 2007 v 9:47 | Reagovat

pro lis

Myslíš, že "dělník z Kolbenky" si bude po večerech číst otázky od TGM a hledat rozdíly mezi socialismem sovětského tipu a komunismem podle Marxe?

Já myslím, že ne, zato popřeje sluchu kdejakému šmejdu, co se po jeho zádech chce vyšplhat do vysoké politiky,

a každý den o svačině mu bude líčit jak je vykořisťovaný, a jak si má vzít co mu patří!

Lidi jsou z 80% dělníky, co nemají čas filozofovat, protože musí makat a živit rodinu, a taky tebe, intelektuále, tak jim neblbni hlavu Marxem a TGM,

a raději dumej, jak zabránit tomu, aby podobní štváči a organizátoři dělnických vzpour a slibotechny blahobytu už jednou provždy byli trestně stíháni za lži a podvodné manipulace s lidmi, a s jejich nízkým povědomím a pudy.

Uděláš tím jistě víc, než planým filozofováním o tom, jaký je rozdíl mezi myšlenkou a činem - zvlášť,

když z tvého příspěvku dýchá ten věčný argument, že komunismus je v jádru dobrej, jen ho lidi špatně dělají!

Komunismus je neproveditelný!!!! v prostředí homo sapiens našeho typu, a je proto pouhá Utopie! (Nebo ty znáš zemi, kde to funguje? Pouč mě, třeba jsem blbej.)

Každý kdo tvrdí že komunismus je životaschopnej, má možnost začít u sebe, postav na náměstí káď jako kdysi husité, a dej do ní vše co máš, a hlasitě volej a zvi další, schválně, kolik lidí se k tobě připojí, a bude chtít tu káď sdílet s tebou?

6 větrník větrník | 25. března 2007 v 13:33 | Reagovat

hmm, komunismus je opravdu něco jiného než socialismus, ale pravda je, že je to asi utopie, i když kdo ví - až bude nedostatek surovin nebo se půlka světa vyhladí v nějaký debilní válce, pak nám nic jinýho nezbude...á propos něco jako fungující komunismus jsou kibucy v Itraeli

7 lis lis | 25. března 2007 v 15:48 | Reagovat

Pro autora: kolemjdoucí nadšenec

Mě dělnická třída určitě neživí, já jsem dělnické profese, takže jeden z těch 80% jak píšeš. Když o mě nic nevíš - nepiš o mě. Dík

Co se týká slibotechny blahobytu, to jsou všichni politici a každý slibuje, jinak by nevyhrál ani volby ani revoluci. Takže to by znamenalo všechny politiky zavřít do cel, protože každý s lidmi více či méně podvodně jedná a je jedno zda je levičák nebo pravičák.

Marx krom prvního svazku KAPITÁLu chtěl spíše společenskou, sociální, vědeckou a mírovou evoluci založenou na všeobecném vzdělání veškerého obyvatelstva (ne jen dělnické a rolnické třídy). Ne revoluci a rozhodně ne revoluci bolševického tipu.

K vašemu ujasnění a pochopení věci. Já nejsem zastáncem komunismu - to v žádném případě. Já jen nemám rád odsuzování něčeho někým o čem nic (téměř nic)dotyčný člověk neví nebo zaměňuje terminus technikus.

8 Zdeněk S. Zdeněk S. | E-mail | 30. března 2007 v 4:04 | Reagovat

Já se ztotožňuji z podstatnou části textu od "cotton club".

Malé upozornění, dnešní moderní západní křesťanství není to co tu bylo vždy i v minulosti!

Církev i měla  výkonnou moc a měla velký vliv na lidi i jejich potlačování a likvidaci.

Je také rozdíl v prostoru i čase mezi jednotlivými jejich směry a odvozenými sektami.

V minulosti (a to i poměrně nedávno) se jeho stoupenci i představitelé církve účastnili akcí o kterých se dnes nikdo z následovníků raději moc nezmiňuje a za některé se i někteří církevní hodnostáři již omluvili.

A bylo to velmi decentně a zaobaleně ;-).

Je ale pravda, že v dané době byly jiné morální normy a každá doba má svá dogmata dané předešlým vývojem v dané oblasti světa.

Jinak křesťanství je dle mého názoru jen určitou formou filozofie - náboženské učení.

Nejde tedy o exaktní neměnnou pravdu postavenou na daných přírodních - fyzikálních zákonech. Ale mnoho i velmi vzdělaných lidí ji jako exaktní berou :-)!

Pak se divme mnohem méně vzdělaným… muslimům že svoji Bibli – Korán… tak "žerou", ale i mezi křesťany je stále velmi mnoho bigotních křesťanů kteří berou učení a svůj výklad Bible i dalších křesťanských knih a listů za jedinou pravdu a návod pro život.

Někteří, až militantní vyznavači se pak svoje "učení" snažil rozšiřovat i doslova vnucovat jiným. Až do podoby zákonů, a to i v dnešní době kde je odluka státu od církve ve většině moderních států.

Troufnu si tu napsat, že již katolická církev a její vyhranění stoupenci byly postupným vývojem posunuty ve většině moderního světa do přijatelných mezí.

U muslimů si na toto budeme muset ještě poměrně dlouho počkat, ale moderní doba s Internetem a nárůstem vzděláním to urychlí.

Je nutné se spíše informačně zaměřit na dívky které spíše budou požadovat změnu, než hochy kteří mají v tradiční konzervativní islámské společnosti ze svého mužského postavení mnoho velkých výhod, které jsou ale odvozeny od prastarých kmenových pravidel a zákonů:

Ty jsou odvozeny od kmenů z oblastí kde islám vznikal, následně asimiloval a také ze spisků jejich náboženských vůdců, vzdělanců a vládců té doby.

Korán… jsou brán jako zákon, již je vedlejší, že z našeho pohledu jsou mnohé pravidla nesmyslné a barbarské.

Tu v Evropě se postupně u moci po různých revolucích vystřídaly všechny 4 společenské stavy.  

Většina revolucí, která vynesla nahoru původně nadřízenou vrstvou utlačované a potlačované společenské vrstvy byly krvavé.

Stálo by za pokus nechat zkalkulovat která politická změna – revoluce, násilné převzetí vlády - převrat si vyžádala oběti na procento v dané populace a oblasti revoluce i době.

Je i možné, že se pak zjistí, že ta % ztrát na životech byly například u buržoazních revolucí (3. stav) v 18 a 19 století velmi blízké těm které byly v 20 století při nástupu bolševiků a komunistů a ti se přitom opírali o nejpočetnější a málovzdělanou nejnovější tzv. "dělnickou tř. :-)", ale jde spíše o námezdní pracovní sílu z dělnických a zemědělských pracovníků.

Pád bolševika byl pak způsoben nejpravděpodobněji tím, že si sami postupně vytvořil novou početně poměrně silnou a vzdělanou střední vrstvu která nebyl spokojena se svým společenským postavením i ohodnocením práce v bývalém Východním bloku.

V době kdy se dostali komunisté k moci, obvykle po WW - válce bylo vždy jiné společenské klima a také jiné % zastoupení jednotlivých společenských vrstev i rozložení moci a politické síly v daném prostoru.

9 MalýPepiček MalýPepiček | 4. dubna 2007 v 14:50 | Reagovat

Nevím jestli je to pravda, ale někde jsem slyšel, že u nás nikdy komunismus nebyl, že jsme se dostali sotva k socializmu..

Ale mám v tom zmatek, ani nevim co je co. Stejně si myslím, že lepší jsou fiktivní systémy jako utopie, federace (ve star treku-žadne prachy, všichni pracují pro dobro federace a nikdo se nepředře), resoucizmus (100% zaměstnanost v oborech ktere lidi baví, veškeré potřeby zdarma, peníze jsou jen pro zábavu, získani výhod a pod.)

Podotýkam, že na žádný z těchto systému ještě neni lidstvo připraveno. (který kapitalista by pracoval pro dobro ostatních? Který rázovitý občan města by pracoval?) Kam by šla ekonomika, kdyby polovina lidstva byli pařani a druhá herci a zpěvácí?

10 Plzeňák Plzeňák | E-mail | 4. dubna 2007 v 21:17 | Reagovat

Pro "lis"

Rikas, ze idea zakazat nejde, ale strana ano. Zajimave tedy je, ze ti, co hlasaji ideu nacismu jsou za to trestani a u komunismu by to neslo? Nebo jinak. NSDAP bylo zakazano a tezko by tuto stranu dnes nekdo vzkrisil (treba lehce upravenou, aby byla ceska), to by neproslo. Ale KSC muze fungovat dal (jsou to zase soudruzi jako drive) jako KSCM.. To je divne, nemyslis? Tudiz bud zakazat komunismus a komunisticke strany, nebo povolit nacismus a nacisticke strany. Kdyz to srovnam, tak nacismus ma na svedomi miliony zivotu, ale pravdepodobne mene, nez komunismus (hlavni je, ze to byli vetsinou obyvatele jineho statu, ale treba v Cine nebo Rusku soudruzi likvidovali SVE obcany). Tez ve 2.sv Rusove strileli sve vojaky, narozdil od Nemcu, kteri nemuseli byt do utoku nuceni..

Ted si rikate, ze mam hlavu dohola a na stene vlajku s hakenkrajzem, ale tak to neni. Komunismus s nacismem jsou si minimalne rovny, tak na ne ma platit stejny metr. Bud povolit oboji, nebo zakazat oboji..

11 Klaďas Klaďas | 8. dubna 2007 v 14:01 | Reagovat

Plzeňáku, máš pochvalu :)

12 Svatopluk Svatopluk | 12. dubna 2007 v 17:16 | Reagovat

Je paradoxem, že se ten demokratický a civilizovaný svět nechal zachraňovat ve válce tou proklínanou komunistickou velmocí.

13 lis lis | 13. dubna 2007 v 12:57 | Reagovat

Pro Plzeňáka

   Zcela s Vámi souhlasím, já bych povolil obojí, stejně si náckové, komunisti i anarchisti hrají s policií na kočku a myš a jen se hádají o slovíčka zda ještě dotyčné slovíčko projde či ne. Důležité je aby demokraticky smýšlející lidé byli aktivní v demokratických myšlenkách Např. jako T.G.M. Policie by, ale měla důsledně kontrolovat demonstrace, veřejné schromáždění (všechny) a tvrdě postihovat fyzické útoky, šikanu, vydírání, nařčení a křivé obviňování jakéhokoliv ražení ve spolupráci se soudy.

K Němcům, o kterých píšete: Němci Němce stříleli a to jednak před válkou (např noc dlouhých nožů) nebo i ke konci války za zbabělost. Jinak souhlasím, že Rusové byli s tímto počínáním daleko před Němci.

Co se týká Vaší hlavy nebo vlajky se svastikou, nemyslím si to o Vás, ale i kdyby jste vlajku i ostříhanou hlavu měl, nebo byl komunista, anarchista, černoch, vietnamec, nebo cigán - nemělo by to vliv, pro mne je důležitá slušná argumentace podpořená argumenty, což jste bezezbytku splnil. Děkuji

14 poutník poutník | 6. května 2007 v 15:20 | Reagovat

I: Komunistická strana ( myslím tím nynější KSČM) se doposud nezřekla své základí komunistické ideologie a tou je Marxismus - Leninismus hlásající :

1.: třídní nenávist

2.: diktaturu proletariátu

3.: celosvětovou revoluci.

II. Podotýkám dále, že v ústavě naší České republiky je uvedeno (volně parafrazuji): všechna učení a hnutí směřující k potlačení lidství ( fašismus, komunismus) jsou v naší republice zakázány.

III. Je prokázáno, že nynější předseda KSČM byl vědomým agentem StB.

Zůstává mi proto rozum stát  nad  dosavadní  oficielní existencí této politické strany v naší republice !!!???

15 http://www.antikomunismus.estranky.cz/ http://www.antikomunismus.estranky.cz/ | Web | 28. června 2007 v 21:51 | Reagovat

http://www.antikomunismus.estranky.cz/

16 Johana Johana | 12. ledna 2008 v 13:43 | Reagovat

Pro antikomunismus.estranky - ty jsi antikomunista, ty šmejde? Ty jsi rudej i pod nátěrem bílýho vápna, jen možná za dlouhých letních pikniků hraješ do hněda, kreténe!

17 Jáchym Jáchym | 4. listopadu 2008 v 16:29 | Reagovat

Pro Johana: Zato z Tvého příspěvku přímo čiší "inteligence" a "oduševnělost." Co jiného než urážky a nenávistné zvratky taky čekat od antikomunistky, že? O důvod víc, proč volit KSČM.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama